klantenservice

Betalen

Betaalmethoden

In onze webshop kunt u op diverse manieren bij ons betalen:
iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank
Creditcard: Veilig betalen met je Mastercard of Visa.
Bancontact / Mister Cash: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische bank.
Bankoverschrijving: Veilig betalen via internetbankieren van je eigen bank.
Paypal: Veilig betalen met je PayPal account.

U betaalt via onze online betaalservice; Mollie verzorgt deze betaalservice.

Heeft u geen van bovenstaande betaalmethoden?

Indien u om wat voor reden dan ook niet beschikt over één van de eerder genoemde betaalmethoden dan kunt u alsnog bij ons bestellen. Hierdoor zullen wij pas de bestelling versturen op het moment dat het aankoopbedrag op onze rekening is bijgeschreven.

Overboeking: Wanneer u kiest voor het betalen met een overboeking maakt u zelf het aankoopbedrag naar ons over. Wanneer u een bestelling heeft geplaatst kiest u voor overboeking. Het totaalbedrag maakt u dan zelf over naar onze rekening. Ons rekeningnummer is:NL23 INGB 0006 6803 84 ten name van Plezant Living & Gifts

Wanneer u kiest voor het doen van een overboeking zorg er dan altijd voor dat u het bestelnummer vermeldt in uw betaling. Alleen zo is het voor ons te controleren en kunnen wij uw bestelling sneller bezorgen. Wij verzenden pas op het moment dat het aankoopbedrag op onze rekening is bijgeschreven. Hierdoor zal uw bestelling er iets langer over doen om bij u bezorgd te worden. In de meeste gevallen zal dit 2 werkdagen langer duren.

Betalingen buitenland

Wij verzenden ook naar België, mocht u een bestelling willen plaatsen vanuit België dan is dat mogelijk. Wij bieden de volgende betaalmethoden aan:
– Bancontact / Mister Cash
– Creditcard
– Paypal
– Overboeking

klantenservice

Verzenden

Verzendkosten

De verzendkosten variëren per land en kunt u altijd inzien door het product in uw winkelwagen te plaatsen. Je betaalt één keer verzendkosten ongeacht de hoeveelheid producten die u heeft besteld.

Onze verzendkosten binnen Nederland zijn:
– bij bestellingen tot € 100,- € 7,38 voor pakketbezorging door PostNL.
Bestellingen vanaf € 100,- verzenden wij GRATIS.

Onze standaard verzendkosten voor België zijn:
– bij bestellingen tot € 100,- rekenen wij € 11,11.
Bestellingen vanaf € 100,- verzenden wij GRATIS.

Verzenden

Wij streven ernaar om de bestellingen binnen 24 uur te verzenden, waardoor u het, in de meeste gevallen, binnen 2 werkdagen heeft ontvangen. Uiteraard indien u voor een directe betaalwijze heeft gekozen, zoals iDeal, Bancontact / Mister Cash of CreditCard.Kiest u voor de betaalwijze overboeking, dan zullen wij uw bestelling pas in orde maken op het moment dat wij de betaling hebben ontvangen. Dit duurt in de meeste gevallen 1 tot 2 werkdagen langer. Na ontvangst van de betaling zullen wij de bestelling in de meeste gevallen diezelfde dag verzenden.

Leveren van bestellingen

Alle bestellingen worden verzonden via PostNL. Op de dag dat uw bestelling wordt verzonden ontvangt u van ons een e-mail bevestiging van de bestelling met de Track & Trace van de zending. U kunt dan via de website van PostNL (https://mijnpakket.postnl.nl) de exacte status van het pakket volgen. PostNL levert op adressen van particulieren ook op zaterdag.Mocht u niet thuis zijn op het moment dat de PostNL het pakket aanbiedt, dan wordt het pakket bij uw buren aangeboden. Mocht dit niet lukken dan zal het de volgende werkdag weer bij u worden aangeboden. Mocht u bij een 2e poging weer niet thuis zijn, dan zal het pakket naar een PostNL servicepunt worden gebracht en kunt u dit, samen met de bevestiging van de PostNL bezorger en uw ID-bewijs, ophalen op een moment dat het u uitkomt. In de regel zal het pakket hier 7 dagen voor u klaarliggen.

Afhalen van de bestelling

Bestellingen kunnen ook afgehaald worden, dit kunt u bij uw bestelling kiezen. Hierdoor vervallen de verzendkosten automatisch. Zodra de bestelling voor u klaarligt krijgt u van ons een mail met de afhaalbevestiging.U kunt dan uw bestelling komen halen in onze winkel in Baarle-Nassau, in het zuiden van Brabant.Het adres van onze winkel is:Plezant Living & GiftsNieuwstraat 275111 CV Baarle-NassauNederland

Openingstijden van de winkel

De actuele openingstijden van onze winkel zijn te vinden op www.plezantbaarle.nl. Je kan de bestelling afhalen op werkdagen (dinsdag tot en met vrijdag) van 10.00 tot 17.00 uur en in het weekend op zaterdag van 10.00 tot 17.00 en op zondag van 12.00 tot 16.00.We raden wel aan om contact met ons op te nemen voor het maken van een afspraak. Tijdens onze openingstijden kunt u uiteraard ook gewoon even binnenlopen om onze geuren te ruiken of eventueel aanvullende informatie krijgen of advies bij het maken van uw keuzes.

Klantenservice

Retouren

Retour sturen

Wij vragen u vriendelijk om eerst contact met ons op te nemen alvorens u de bestelling of een artikel retour stuurt. U kunt dit rechtstreeks retour sturen door gebruik te maken van een PostNL Pakketpunt. De kosten voor het retour sturen zijn voor u. Wij vragen u vriendelijk om de retour te sturen artikelen, bij voorkeur, in de originele verzendverpakking te retourneren.Als de originele verpakking niet meer bruikbaar is, kunt u de artikelen op de volgende manier retourneren:– verpak het in een doos– zorg ervoor dat de artikelen goed beschermd in de doos zitten geklemd, gebruik hier bijvoorbeeld piepschuim, bubbeltje folie of oud papier voor.Om uw retour te accepteren is het belangrijk dat we de artikelen onbeschadigd en in oorspronkelijke staat ontvangen. Zodra het pakket verzonden is, ontvangen wij graag de Track & Trace om het pakket te kunnen volgen.De retourzending kan dan naar onderstaand adres verzonden worden:Plezant Living & Giftst.a.v. RetourenNieuwstraat 275111 CV Baarle-NassauU krijgt bij het aanbieden van het pakket een bon met Track & Trace van het PostNL punt, bewaar dit goed. In het geval dat het pakket zoek raakt hebt u het bewijs dat u het wel heeft verzonden. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Plezant Living & Gifts kan niet aansprakelijk worden gesteld voor beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen dan ontvangt u hier een bevestiging van per email. Wij zullen dan zo snel mogelijk het aankoopbedrag op uw rekening storten, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending.

Terugbrengen naar de winkel

Indien u het prettiger vindt om de bestelling in de winkel te retourneren of u wilt het omruilen dan kunt u altijd naar onze winkel komen om dit te doen. Wilt u dan volledige pakbon meenemen die u hebt gekregen bij uw bestelling.Wij zullen bij het retour nemen van de bestelling het aankoopbedrag of direct contant of per bankoverschrijving storten, afhankelijk van de hoogte van het aankoopbedrag.

Aansprakelijkheid

Aansprakelijkheid

Wij zijn niet aansprakelijk voor de schade die veroorzaakt is door gebruik van een product. Dit geldt niet als die schade is ontstaan door onze opzet, grove nalatigheid of bewuste roekeloosheid. Uw recht op schadevergoeding zal in ieder geval maximaal het bedrag zijn van het bestelde en betaalde product..